En succes

En tømrervirksomhed fik hjælp

Vi blev kontaktet af en tømrermester, som havde fået sig et administrativt problem.
Den tidligere bogholder havde fundet andet arbejde og der var blevet ansat en ny, som ikke magtede opgaven. Vi kom ind i billedet og det viste sig at de brugte økonomisystemet E-komplet, men man havde slet ikke set de fantastiske muligheder der ligger i systemet.
Vi overtog bogholderiet og tømrermesteren estimerede at vi skulle bruge  20-25 timer pr. uge. I løbet af et halvt år havde vi fået ryddet op og fået digitaliseret alle processer i hans bogholderi, så han nu nøjes med at have besøg af os 10 timer pr. uge.

Effektivitet giver besparelser på bundlinjen

Effektivitet betaler sig og kan medføre store besparelser i en virksomhed. Vi sørger for at digitalisere dit bogholderi, så det kører så effektivt som muligt. Derved sparer du mange penge, som du kan putte direkte ned på bundlinien.

Fleksibilitet øger mulighederne

Vi er fleksible og effektive. Du betaler kun for den faktiske tid vi bruger på dig og du får altid en udspecificeret faktura, så du kan se hvad vi bruger tiden på. Troværdighed og tillid går hånd i hånd.

Ro i maven

Med hjælp fra os, kan tømrermesteren nu sove roligt om natten og bruge sine vågne timer på at gøre lige præcis det han er god til – at udvikle sin virksomhed. Han behøver ikke længere koncentrere sig om bogholderiet – administrative deadlines ex. løn og momsindberetninger for det holder vi styr på.

Case

Hjælp i en kort periode

En større virksomhed indenfor fødevareindustrien var blevet udfordret i bogholderiet. Der var et par stykker der havde fundet nyt arbejde og man havde fundet to nye, men af af dem blev headhuntet midt i processen og lige pludselig stod der ferie i kalenderen. Man frygtede at den nyansatte bogholder skulle få et alt for stort arbejdspres i opstartsperioden og derfor kontaktede de os.
Vi lavede en aftale om at hjælpe til i perioden indtil de havde fået ansat endnu en bogholder. I den periode skulle vi holde styr på bogholderiet i et af koncernes selskaber og assistere den nyansatte bogholder, så hun kunne komme godt i gang.

Fleksibilitet og hurtigt fremmøde

Vi modtog opringningen mandag i uge 29 og tirsdag morgen kl. 8 stod vi parate med computeren på deres kontor. Vi fik talt opgaven igennem og fik vist deres måde at håndtere bogholderiet på og samtidig fik vi lavet en opkobling til deres system, så vi kan tilgå det fra vores egen kontor.

Forskellige økonomisystemer – er det en udfordring ?

I denne virksomhed arbejder man i Navision og Dokument Capture – ikke programmer vi sidder med mest, men vi er system nørder og bliver ikke skræmt af at skulle prøve lidt nyt. Vi elsker udfordringer og når alt kommer til at er de fleste systemer opbygget efter en regnskabsmæssig tankegang og den har vi styr på, så nye systemer er ikke et problem for os.